Hästfreaks och hat

Hur kan resten av den kvinnliga delen i min familj vara hästfreaks?

     

Hästar skrämmer mej lite. Oberäknerliga! Kan hoppa och sparka bakut överallt och ingenstans! Nej fy, då håller jag mej till katter. Dom har åtminstone inte hovar som kan sparka av benen på folk.


Och din fitta! Hur fan tänkte du när du la ut kort på min lägenhet (visserligen på dej i den, men vad gjorde du där?) utan att fråga mej? Önskar dej inget gott i livet. Du borde faktiskt hamna i en sån här situation själv.
Du förstör. Du sabbar varje gång du ringer. Och 17 missade samtal från dej på ca 10 min? Jag kan aldrig tänka mej att det är något viktigt förutom att du vill få till det på ett eller annat sätt.
Jag lovar dej, du kommer aldrig få Tobbe - vänskapligt eller förhållandemässigt.
Du verkar ju heltrög eftersom du inte förstår någonting av det som händer.

Ursäkta hatattacken, men jag kan inte riktigt hålla mina känslor inne!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem vem vem ?? Jag vill se vem du (alltså jag me) hatar. Jag vill hata lite. VEM??? =D

2008-10-05 @ 11:04:46
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0