Hemma-träning!

Orkade inte palla mej iväg till gymet, så jag stannade hemma.
Mindes rätt när jag tänkte på var jag hade lagt mitt gummiband någonstans!
Jättelätt att träna hemma med det, lägga sej på alla fyra och sträcka ut ena benet i luften när gummibandet är spänt.
Som en hund som pissar typ. Får kalla den för det, Pissande Hunden! :)
Situps, armhävningar, knäböjningar, höftlyft och lite strechting! Skitbra. Och framför spegeln. Det är faktiskt lättare att träna sånna saker framför en spegel, tycker jag iaf. Man ser liksom om det inte ser rätt ut, och ska man ha höften tillräckligt högt upp är det bra att se när den är det, och hur det känns då. Om man nästa gång inte har en spegel så vet  man iaf hur det ska kännas när det är rätt.
Flera har säkert kommit på detta otroligt smarta innan mej, men jag är stolt över mej iaf! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha som normalt folk!
Utan plastfot (ni vet en sån man har över benet om man har gips tex? skitbra att duscha med den innan, slapp ha benet på väggen eller byta omläggningen efteråt!) och då kan man slappna av mera.
Duscha ska ju vara skönt och avslappnande, inte krampaktigt och jobbigt! haha, nu kan jag tillochmed ta mej tid att raka benen som inte har blivit gjort tillräckligt ofta och inte så rutinmässigt som jag önskat innan.

Kanske blir en resa på onsdag trots allt. Turkiet maybe. Tänker inte avslöja mer innan det är bestämt.
Sov gott sen folket!

Kommentarer
Postat av: MANDO

Har du aldrig hört talas om den Kissande Hunden innan?? hehe den är ju känd. T.o.m selma gör den när man ska torka henne om tassarna, läs: hon är tjej, dom sitter å kissar.

2008-10-20 @ 23:02:34
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0