Höstdepp!

Varför är hösten så fruktansvärt deppframkallande? Jag blir så less när jag ska utanför dörren och bara fryser! Visst att man kan ta på sej halsduk eller mössa och så, men när det är typ 4 grader på morgonen blir man så jävla putt.
Jag vill inte ha någon jävla vinter!! Hatar snö och kyla, regn och slask, för det blir ju aldrig någon riktig vinter i detta landet ändå. Och om det nu mot förmodan snöar någon gång, då ligger det bara kvar i typ 1 vecka och sen är allt slaskigt och eländigt.
Vad är meningen med det?
Jag orkar inte, blir så irriterad och trött bara :(

    

AMANDA - JAAA MEN HUR FAN SKA JAG KUNNA VETA ATT DU RINGER, NÄR JAG JOBBAR OCH INTE FÅR HA TELEFONEN PÅ MEJ?? :) kom hit nu under semestern nästa vecka!  du är så välkommen så!

Snart kommer Idol och jag har ingen koll på vem som är kvar eller åkt ut. Måste uppdatera mej lite när jag kollar kvällens show!
Emelie är nu på flygplatsen, planet går vid 9 tror jag hon sa. Mocklo.
Men vi ska försöka komma iväg nu också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0