Kvällsmys!

Sitter i mitt knya, egna kök med Emelie och snackar skit.
Vi har tänt ett ljus på bordet och snart blir det läggdags! Ska ju upp och jobba imorgon!

Efter jobbet bli det inlämning av min madrass på kemtvätt, möjligtvis Röda korset med Anna och Emelie, kanske tillochmed en träningsstund, återstår att se.
Måste pluggas teori också, fick läxa idag tills på torsdag!

Lägger upp mer bilder på lägenheten när småpill är uppsatt och inhandlat. Ni får hålla er tills dess!



Här är bruna Emelie, som kom hem från Mallorca för en vecka sen, i mitt kök denna afton!
Tyvärr kommer inget kort på mej, för jag ser ut som ett miff med fett hår och känner mej tjock.
Sorry mates!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0