Lördagsmys!

Spenderade gårdagskvällen hos Anton och kollade på Idol. Vi käkade popcorn och god mat och sen myste vi till Pulp Fiction en stund, men Anton skulle upp och jobba så jag gick hem och somnade direkt i min mysiga säng!
Vaknade imorse av att min minisyster kom och skrek: Öh, om du ska med till ridningen så måste du gå upp nu! Och så släppte hon ner Tösen på min mage och gick ut :) höhö.
Åkte med henne till ridningen, mamma och Denise följde också med, och efter det åkte vi till mammas chef som har små pluttisvalpar. En snabbiskoll och sen hem!
Hann va hemma en stund och käka knäckebröd, drack kaffe och sen kom Lillebror och skulle åka in till Kungsbacka och träna. Hoppade på hans ide och åkte med honom in. Tränade en timma, helt ensam på gymmet, och åkte med honom hem igen. Nu sitter jag med pumpstöveln och kollar gamla avsnitt av Top Model (Whitney vann, yeah!) och ska snart laga tacos med minisystern.
Mamma ska till hamnkrogen med jobbet och Denise är i Kållered och ska hämta mamma på vägen hem! :)
Jag och minisystern Sophie ska mysa!
Tacos och film! Bara mys i soffan hela kvällen :)
Imorgon ska vi till mormor och morfar hela dagen, städa och putsa fönster, sen käka thaimat :D jey.

Nej nu ska pumpstöveln av!



hittade detta klipp på youtube.com, det är två killar som gick och går i min systers klass som gjort en musikvideo. fruktansvärt rolig. kan skratta jättelänge efter den tar slut.. skitbra ide!


Kommentarer
Postat av: MANDO

Kan ju meddela dej att han fick sej en rejäl utskällning igår. Jag satt ensam i 4 timmar och en halvtimma innan dom är klara kommer han in till mej för första gången på hela kvällen å säger att dom snart e klara. Grrr!

<3

2008-10-05 @ 11:54:09
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0