Making home into home

Äntligen har vi flyttat in och röjt undan det mesta!
Igår körde vi 2 lass och bar upp allting, och som det brukar bli så står kartonger och påsar och möbler huller om buller och väntar på att göras iordning.
Fick hjälp av Anna och Martin och sen kom Emelie med! :) Pappa körde lassen, Denise och mamma var med också. Och självklart Tobbe! Olle kom och joinade sen också.
Skitgött att han är hemma, men har dåligt samvete över att jag inte har träffat honom mer än vad jag har gjort.
Han kommer ju iaf hem igen, snart förhoppningsvis.

Nu står iaf sofforna där som ska (kanske, blir nog en testomflyttning innan jag bestämmer mej!), köksbordet är på plats och allt porslin & glasen är inne i skåpen, kläderna upphängda och vikta.  Ja, det är ganska lugnt nu tycker jag!
Och jag är så nöjd. Ni kan aldrig ana!
Nu känns det så skönt att äntligen ha flyttat, men det hade kännts bättre om Sigge fick följa med!
Får åka hem och hälsa på honom några ggr i veckan åtminstone. Ska ju övningsköra med mamma en del nu också, för jag vill ha mitt körkort snabbt, så då kan jag köra hem, klappa Sigge lite och köra hem igen! :)

Tobbe är i Åsa och ska spela innebandy, han kommer hem vid 9.
Ska försöka få igång tv:n snart, provade lite snabbt igår men fattade inte varför det inte funkade, så jag la ner. Martin och Olle provade med men fick inte igång det. Det kanske inte är påsatt.
I don't know!

Trött är jag iaf!
Helt slut.
Nu ska jag dricka 1 liter vatten och lugna ner mej.
Skriver kanske mer sen...




Tack alla ni som hjälpte till igår! Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: MANDO

Jag kommer snart å hälsar på!! Vare sej du vill eller inte mohahaha

2008-10-12 @ 21:51:16
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0