Nääääääääär...

.. börjar egentligen LOST??
Kan någon ge mej svar på denna otroligt livsviktiga fråga!?

Körlektionen gick skitbra idag! Parkerade, både backade in, körde in vanligt och fickparkerade i stan.
Känns skitbra att det just nu funkar så bra med det mesta i mitt liv.
Och på måndag har jag semester!

Pappa kommer hit på söndageftermiddag och hjälper mej att sätta upp min hallspegel, gardinstänger och ger mej min nya micro! Då ska det göras popcorn vill jag lova. Har en stooor förpackning i skåpet som jag inte ens har öppnat för jag kan inte poppa dom! Surt.

Bakade nyss kladdkaka och negerbollar. Smakade inte ens. Känner mej så stolt. Emelie gjorde mej sugen på bakning när vi pratade i telefon tidigare, så jag beslöt mej för att inviga bak-tiden här i lägenheten och då blev det så!
Tvättmaskinen snurrar och den är snart klar. Tobbe kommer vid halv 11 men då sover jag förhoppningsvis.


Amanda?  Se till att ringa mej imorgon :) <3

Kommentarer
Postat av: MANDO

Jag ringer!

2008-10-16 @ 21:42:22
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: MANDO

Hahah aa nu vet jag :P

2008-10-16 @ 22:55:27
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0