Några saker i taget..

Pappa var nyss här och hjälpte mej att få upp spotar i taket i köket. Efter lite fix och trix sitter dom nu där!
Klockan kom upp också, men spegeln i hallen som var viktigast måste man köpa speciella plugg till. Tydligen!
Får gå och handla sånna imorgon och så kommer pappa i helgen, om vi nu är hemma då!
Carina tittade in på en kopp kaffe och förklarade att hon läser bloggen. Trevligt. Får hålla mej från att skriva skit då, höhö.
:) Det första hon sa när hon kom innanför dörren var "Va smal du har blivit!" Jag blir så himla glad varje gång någon kommenterar så jag vet inte vad jag ska svara. Ler nog bara fånigt och säger tack! Men egentligen vill jag bara hoppa och skrika och beundra mej själv en stund! (när spegeln är uppe ska det beundras, ohja!)
Men jag har långt kvar, som sagt. Flera kilo till..

Är hungrig. Och sugen på thaimat. Får se hur det blir med den grejen..

Var på Röda korset och på Gruvan idag! Fick tag i en liten grön pall (ska slipas och målas vit, sitsen ska kläs om också, fritidsprojekt tror jag det klassas som!) glas & en vas.
Letade egentligen efter ett bord, ett med rund ovandel och ett ben, gärna sånt som delar sej i 3 eller 4 mindre ben längst ner.. Förstår ni vad jag menar? :)
Guldfisken ska stå där på! haha.

Nej, mat ska fixas och sen väntar nog träning!
Var är Tobbe kan man undra?






All I wanna do is make love to you, say you will, you want me too.
All I wanna do is make love to you, and your loving arms to hold onto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0