Oh happy day..

Känns som om jag borde springa runt i värsta Mamma Mia-andan och sjunga "Oh happy day" hela dagen idag :)

Jag måste vara den lyckligast människan på hela jorden just nu!
Hämtade våra nycklar igår, fick en viktig pärm med himla viktiga papper i och kollade på lägenheten :)
Den är så fin!
Och den är våran.
Helt perfekt.
När vi gick därifrån igår så kändes allting så himla bra! Äntligen börjar det ordna sej.

Så nu väntar bara inflyttning på lördag, ska försöka få gjort så mycket som möjligt då!
Det är många som kommer hjälpa till, så det går nog fort.
:) sophie ska med och packa upp porslin säger hon.

Och så blev jag lite gladare med när jag läste Metro imorse på bussen och det var en bild på Beyonce.
Det var ett reportage om modemyter, typ att lågrandigt gör dej bredare, svart gör mej smalare, sätt på dej ett skärp och helt plötsligt har du en midja om du inte hadet det innan..
haha. Och så stog det något i stil med: Bara smala människor med långa ben kan ha smala jeans!
Då hade som satt in en bild på Beyonce med sånna jeans, och det stog att vem som helst som har rätt ben kan ha dom!
Tack alla, för länge har jag tänkt att om man har lite större ben och speciellt lår än alla andra så ska man inte hoppa i ett par stuprörsjeans. Men you proved me wrong! Sen stog det också att Beyonce har storlek 42!
Då  blev jag nästan lite stolt, att någon med stor storlek kan vara så snygg!
Boostade mitt självförtreonde ganksa rejält. Tack Metro. typ.



Såhär snygg ska jag bli när jag bli stor. höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0