Panikartat Coop-besök

Åh det känns så härligt! Resväskan ligger öppen på golvet och jag slänger ner det jag känner för och kommer på medans jag gör andra saker! :)
Anna och Maria var är förrut, vi åt köttfärssås & spaghetti (like usual) och tog en promenad bort till nyöppnade Coop! Det var panikartat och mycket folk så vi vände i stort sett bara, och vidare mot Hemköp och Apoteket!
Köpte Sunstick och solskyddsfaktor. Ifall man bränner sej :) Vilket jag känner att jag kommer göra, för så mycket solning har det ju inte blivit efter sommaren! höhö.
Anna ska förresten vara blom och postvakt när vi är borta. Jag ska skriva ett vykort till henne, men hon ville inte att jag skulle skicka det, utan ge henne det när jag kommer hem igen!

Martin, Anton och Niklas lever! Dom är framme och myser i solen! Skönt, nu kan man andas ordentligt igen.



Visst ser det underbart ut?

Eftersom vi har 3årsdag idag ska vi ha mysig hemmkväll! Hyra film, äta godis och ha massagekväll med tända ljus.
Bara en ägna-tid-åt-varandra-kväll, som vi inte har haft på länge nu.

Nu ska maten plockas bort, allting går långsamt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0