Sentimentalstund

Om ni hade lika bra kompisar som jag har hade ni varit lika lyckliga som mej!
Känns tufft att vi snart kommer skiljas åt, kommer inte riktigt överleva ordentligt.
Skönt att Anna är hemma ett tag iaf, hon är bara borta december tills slutet av januari, hon ska hälsa på sin pojkvän Mart som är på Australien då!
Men det kommer bli tomt. Ensamt.
Vem ska jag ringa på kvällarna? Emelie lär känna sej viktig! :)
Och jag kanske blir extra tjatig på Tobbe eftersom han är den enda som är hemma i stort sett!
Men jag vet att dom vill göra detta och jag kan absolut inte försöka få dom att stanna hemma.
Samtidigt så är dom mina pojkar, jag har kännt Anton och Martin i nästan ca 20 år, och Olle och Niklas finns nära mitt hjärta! Jag vill bara att ingenting händer dom!



Forever and ever, heliga 7an + Sunne, Pettson och Willaume! höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0