Sunday morning call..

Bokstavligt talat. Vem ringde och väckte mej halv 7 imorse med privat nummer?
Blir less och trött och arg. Kunde inte somna om direkt och nu är hela dagen bara knäpp. Känns som om ordet "irriterad" hänger i en stor neonskylt över mitt huvud. Vem är vaken halv 7 på en söndagmorgon? Och om man nu är det, så ringer man väl ingen då?

Lyssnar ironiskt nog på Oasis med Sunday morning call och tänker på alla gånger Anton har plinkat på sin gitarr och sjungt denna. På en skolavslutning blandannat! Gråter av lycka varje gång han spelar eller sjunger.
Gud, hur ska vi överleva här hemma utan mina 3 killar?
Har bestämt redan nu att på lördagen nästa vecka, flyttdagen, ska de tas ett kort på alla oss tillsammans. Heliga 7an! Det ska förstoras och sättas upp på väggen hos mej. Annars kommer det bli svårt.
Kalla mej senimental, men om någon som man känns 99% av sitt liv åker iväg ett halvår till andra sidan jorden, så har man väl rätt att bli gråtig, panikslagen och känna sej lite smått besegrad.
Kortet kommer nog vara till hjälp mer än motsatsen!
Och jag vet att dom kommer ha jättekul, bara att jag vill prata med dom varje dag och se så dom lever.
Är kycklingmamma, och dom är mina pojkar som sagt. Är inte det rätt då? :)
Hm, nej, bara dom hör av sej så att vi vet här hemma att dom lever så är jag glad. Och att dom kommer hem ordentligt, alla 3 - hela, rena (så gott som är ok) och vid liv.

Emelie kommer hem idag också! Tiden vet jag inte däremot. Måste träffa henne i veckan och jag vet redan nu att det kommer bli svårt. Sista veckan innan flytt och det är mycket som ska göras denna veckan! Usch, blir trött bara av att tänka på det nu!  Så då gör vi inte det.

Ska käka thai hos mormor sen! Vid 4 typ.
Hade velat träffa Tobbe innan dess men han skulle inte till jobbet och göra beställningar och hej & hå.
Lär inte få se honom ordentligt förens på lördag.
:/

Pumpstöveln är klar.
Ha en bra dag alla ni <3

Kommentarer
Postat av: MANDO

Jag slog han igår..



<3

2008-10-05 @ 14:23:32
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0