Tack!

Först och främst - tack alla som grattar för läkningen igår :) ni är söta!

Natten igår gick bra och fort, vi hade musik att digga till och satt och snackade skit på "kontoret" på rasten! Det regnade hela natten och var kallt, men det var det enda dåliga!
Nu är jag iaf vaken och sitter med pumpstöveln. Dom på Sahlgrenska säger att jag ska ha den ändå, fram tills i början av november då jag ska tillbaka dit. Och jag vill ha den med, den är skitbra!
Ska försöka plugga lite teori just nu med, har läxa tills idag! Backa-runt-hörn-läxa. höhö.
Vad ska ni göra idag?

Fruktansvärt tråkigt väder idag med förresten. Det regnar och sen är det sol en stund och sen regnar det igen! What's the ponit with that I wonder?
Väntar på mina kanaler till tv:n, så just nu får jag kolla på kanal lokal. Den är ju ok, dom är rätt roliga!

Nej  nu ska jag ringa mormor, ska ju till henne sen i eftermiddag!
Tobbe ska ju ändå jobba, så jag blir ensam på kvällen! Roligare att laga mat hos mormor och spendera kvällen med folk som betyder tusen gånger så mycket mer än att vara ensam i en lägenhet :)


Amanda: Jag har semester nästa och nästnästa vecka. Blir nog en vecka utomlands också, men vilken av dom vet jag inte! Du får ringa och jag får säga ja eller nej helt enkelt! Jobbar denna helgen dessvärre. Men du fattar! :)
Har du förresten sett Hanna's bilder på facebook på oss? Gamla schletna oss.. haha!
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha jaa jag såg dom, och jag har inget minne av nån av händelserna. Seriöst, jag kan inte ens komma på vart det är när jag ser bilderna ens.

Jobbar du imon med?? I´ll call you!!

2008-10-16 @ 11:45:07
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0