Tisdags-shopping!

Förlåt för aggressioner som får välla ut här i bloggen!
Man kanske ska ta det lugnt med sånt? Kan man bli "utröstad" ur bloggens öråd?
Juryns motivation: -"med för många svordomar, påhopp, irriterande skrivningar och bara hat så röstas nu thereseregelbom.blogg.se ut ur vår värld. beslutet kan ej överklagas!"
höhö.

Nej, sitter som vanligt med min pumpstövel just nu.
Gick en långpromenad med Chicco förrut så jag är lite shwett. (så säger man i frillesåstrakterna)
Ja och man måste duscha då.
Och imorgon ska jag upp klockan 5, så jag borde gå och lägga mej vid 10. Kommer bli svårt efter Denise verkar vara på piggt och retligt humör och kommer säkert sitta vid datorn, prata i telefon eller bara klampa i trappan tills jag dödar henne. Eller hotar med det iaf.
Trust me, t's gonna happen.

Hm, imorgon blir det shopping för min del. Mellan jobbet och träningen. Yes, där kom påminnelsen. Föra över pengar och boka pass. Det var dom 2 sakerna jag skulle komma ihåg idag. Härligt.
Tack mig. Varsegod.
:)
Ska köpa en jacka, hittade faktiskt en på Cassles som jag tyckte om.
Behöver nya tjockare strumpbyxor, nya knästrumpor och helst sånna med rosetter, nya skor och ska köpa två låna tröjor på GinaTricot. Kommer säkert gå på typ 2000. Men jag hade inte handlat något alls sen löning i stort sett.
Jag är duktig, och sen kommer belöningen. Jey!

Maria rostar bröd åt sej själv och Anna mullemeckar med sin kamera i familjen Qvist's hus.
I mitt ligger det en nyduschad Sophie i soffan jämte mej, en Denise sitter vid våran data, mamma är på möte, katterna ligger nog och sover och jag ska duscha.

Tjipp o haj!
Och sov gott och så.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sen när kommer du från frillesås-trakterna???

2008-10-07 @ 07:24:56
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0