Today's the day

Idag åker vi! Mamma kommer och hämtar oss vid 6.
Planet går vid 9, men Tobbe vill hinna ta några glas som innehåller alkohol innan vi går på planet.
Han är lite flygrädd, mer än vad han visar tror jag!
Men jag ska hålla honom i handen, det har jag lovat.

Försöker packa ner det sista, alla toalettartiklar som det så fint heter. Alltså tandborstar, tandkräm, deo's, borste, rakhyvlar, lite tops, pincet.. A, ni fattar va?
Har käkat hönökaka med prickekorv på till frukost och nu är jag väldigt mätt.
Duscha gjorde jag nyss också, rakade det dumma benet, det var en kamp vill jag lova! Hårstråna på det området var typ 3 cm långa, (!) och rakhyveln orkade liksom inte rikitgt. Fick skölja av den hela tiden och raka flera gånger på samma ställe :) Men nu är det fint.
Och imorgon ska jag bada med det.

Nu ska jag ringa Anna min vän, som bor i fiskaregränd, hon har en söt liten vän, kom får du dansa med den.. tjalla la la la la la.. :D hahah! Hon hade tydligen aldrig hört den låten.

Om jag inte skriver mer senare idag, så ha det bra i kalla Sverige - jag ska ha det gött i varma Marmaris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0