Äntligen är du tillbaka House!

Såg nyss på House, äntligen är han tillbaka - min babe! (har fått igång tv, yes! tobbe fixar allt. och imorgon beställer vi mer kanaler. klarar oss inte på 1,2,4,  barnkanalen och 24an!! vem gör?)

:) En ny säsong, underbart att mysa till i höst. Nu fattas bara LOST och sen är allt fulländat!
Tobbe var lite nere förrut och hade konstigt humör men nu har han bättrat sej och vill tända ljus och mysa! Det kanske blir massage med, hade behövt det. Har ont i min nacke, på vänstersidan bara. Sover kanske konstigt, vet inte!
Får försöka tänka på hur jag lägger mej nu när jag somnar ikväll.
Är ledig imorgon. Ska ner till disktrikssköterskan och sen kanske till Ikea med mamma. Ska ha gardinstänger och kolla efter gardiner! Ett duschdraperi och en torkställning ska inhandlas med.

"Här är min cykel. Snabb, 18 växlar!" :D Fin reklam!

Duschade förrut, och då filosoferade jag lite för mej själv!
(Tobbe bad just mej att skaffa mej ett liv när jag talade om att jag bloggade! Ska jag ta det positivt eller negativt?)
Kom på att jag faktiskt inte är bra på någonting alls.
Tobbe är tex bra på att laga mat, Anna är bra på att sy, Sophie är bra på att rida, Emelie är bra på att prata (inte dåligt menat då alltså. höhö) Anton är bra på att spela gitarr, pappa är bra på att bygga hus och pooler... OSV!
Men jag?
Vad är jag bra på? Möjligtvis på att prata, och det kommer ju delvis från min pappa. Men jag har ingen speciell talang!
Menar inte att jag borde kunna stå på ett ben, samtidigt som jag knäpper med fingrarna på ena handen och spelar trumpet och hoppar! Typ.
Men jag borde väl kunna något. Men jag kommer verkligen inte på något.
Känns inte ok.

Nu kommer sporten.
Tycker synd om 19åriga ryska hockeyspelaren som dog igår!
Tydligen var hans hjärta dubbelt så stort som det ska vara och han dog av en hjärtattack.
Känner mej på något sätt lite ledsen, även om jag inte kände människan eller inte kan stava hans namn, så är det tragiskt med saker som skulle kunna ha blivit stoppade innan matchen.

Nej, sängen ropar mitt namn.
- KOM OCH LÄGG DEJ FÖR FAN!
Should and will.
Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0