Bildattack!

Tänkte bara visa er hur jag för tillfället bor, och har gjort i ca 4 månader!
Första 2 bilderna är en hög med massor av smågrejer som står på mitt rum med en filt över, lyfter man på filten så ser man en bråkdel av allt.
Bild 3 är några av mina blommor som har fått stå på mitt skrivbord och försöka få tag i en strimma sol varje dag!
Bild 4 & 5 är garaget! Där är sofforna (dom röda) och köksbord, tvbänk, soffbord, alla småsaker som porslin och kastruller, prydnadssaker och taklampa. Ja, you name it!
Mitt liv i lådor, helt klart!


            

(Har det blivit lite väl mycket bilder i bloggen numera?)


Det bästa med hösten är alla vackra kort man kan ta!

Ska snart sova, ska upp klockan 5 imorgon och cykla ner till bussen! Det var bara 4 grader imorse när jag cyklade, så vinterjackan åkte på! Usch, kändes inte alls bra att cykla i mössa, vantar och dessutom vinterjackan då.
Vill inte ha vinter, tycker inte om denna tiden av året.
Visst att det är vackert med färgerna, det blir man ju lycklig av, men varför ska det behöva vara så kallt?
Vill absolut inte ha vinter! Regn och slask kan man inte ens kalla för vinter förresten..
Borde satsa på en lång höstjacka istället för en ny vinterjacka.
Yes, så gör vi. Protestera mot köld och vinterjackor!
Who's in?

Kommentarer
Postat av: Sophie

hahha mitt liv står också i garaget:D

2008-10-02 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0