Vuxengrejer

igår fixade jag med en massa vuxengrejer och när jag var klar kände jag mej viktig och smart.
Tecknade om min hemförsäkring, eftersom den legat på paus i 4 månader nu.
40 kronor per månad kostar den, lite tufft men det får man leva med. :)
Ändrade våran adress med, ska skicka in den lappen idag, glömde signera den igår och Tobbe måste göra det med, så det får bli senare!
Måste ringa och fixa med Tv-licens med,men det skiter jag nog i. Vad händer om man inte betalar den?
Fängelse? :D Tror inte det.

Packade lite igår. Grejerna som stått på hög i mitt rum med en svart filt över, dom la jag ihop så gott jag kunde i bananlådor och ställde ner i garaget. Nu är det bara småplock som platt-tång, alla kläderna,pumpstöveln och dator som ska ner. typ.
Ska ha med mej svarta sopsäckar hem idag och slänga ner kläder i. Är ju inte hemma något alls på hela dagen imorgon, eftersom vi ska ut med jobbet och åker direkt härifrån.
Får packa ihop så mycket som det går och sen lasta in i kärra på lördagmorgon.
Vill inte riktigt gå upp tidigt då, men måste man så måste man! Och mina älskade vänner kommer nog och hjälper till, då kanske man piggnar till lite med.

Var uppe kl 5 imorse och gjorde det jag skulle, och då var det en hel kvart kvar tills jag behövde ta på mej skorna. Eftersom jag sov hos Tobbe så tog jag en promenad med Chicco och sen mötte jag kusin-Moa, så åkte vi bussen tillsammans. Hon var trött men jag var pigg. Och är fortfarande!

Idag är det soppa på jobbet, det betyder slappisdag eftersom man inte alls behöver göra lika mycket saker som annars.
Ingen sås, koka potatis eller sånt. Skönt.
Och imorgon börjar jag dessutom 8 istället för 7 och får sova en timma längre!

Uppdaterar mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0