Back on track.. typ!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter min vecka med sjukhet!
Jag har fått hicka också och skiten vill inte lämna min kropp..

Kollade lite resor nyss, är så sugen på att åka NU. Men har inte semester förens om 3 veckor! Har både v 43 och 44, älskling med. Vi ska iväg en vecka och pyssla i nya lägenheten en vecka! Kommer bli så skönt..
Denna veckan hemma har ju varit lite semester nästan, förutom att man har legat med feber, hosta och snor överallt..
haha, jag ska iväg och bara njuta och leva livet. I solen, ni får stanna hemma och frysa! Och så kommer jag hem och är brun och fin, förhoppningsvis!
Kanske inte ska säga för mycket, för då kommer det väl regna och åska varje dag när vi är iväg!

Förslag på resa? Var är det fortfarande varmt från den 20 oktober till den 2 november?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0