Bärplockningsdax!

Fick för mej att röra på mej lite och så kom jag på att mamma bad mej att plocka av alla björnbär ute i trädgården. Dom börjar bli nästan övermogna, och hon funderade på att koka sylt på dom. Började plocka och fick ihop nästan 2 liter!
:) Sen plockade jag lite äpplen med och då kom jag på att jag lovade att visa er en bild på min färdiga paj, men jag tog aldrig något kort. Sorry..
Men jag tog kort på bären och äpplena! Och jag blev alldeless blå om fingrarna när jag plockade, jag blev lite som en 3åring igen och tyckte det var jätteroligt.




mina fingrar blev alldeless blåa! och som ni ser är jag helt mörkgrå idag..


bästa äpplena i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0