Dagsuppdatering!

Jobbhelgen flöt förbi ganska fort och det var bra.
Nu är det tisdag, fiskdag på jobbet :)

I söndagskväll föreslog jag en strandpromenad för anton, men han tackade nej och bjöd istället mej på en båtfärd! :D
är fortfarande lycklig. Martin, Anton och Joel åkte wakeboard och så åkte vi ut till Länsman och dom hoppade!
Det var en helt fantastiskt vacker kväll, med fin solnedgång..
Mm,kändes verkligen som man bor på rätt ställe!

Igår fikade jag med Emelie och solade.
vi satt ute på Karma en stund men det blev kyligt och så kom det lite äckelfåglar så vi flyttade oss inåt.
Sen tog jag bussen hem och sov hos Tobbe, mys!

Idag ska jag ut och springa, beställa ny medicin, ringa sjukhuset, leta lägenhet och SOVA! :)
Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0