En bra söndag, hittills..

Det blev hemmakväll igår med mamma.
Jag, mamma, Lena & Orup! :)
Kollade på det, drack vin och käkade nötter. Vi hade riktigt mysigt faktiskt, längessen jag och mamma fick vara ensamma och göra något.. (något utöver sjukhusbesök menar jag!)
Somnade direkt och blev väckt flera gånger av min förbannade (men ack så söta) katt som ville gossa och snutta på mitt hår om vartannat.

Körde till jobbet idag! :D MOTORVÄG! haha, har aldrig kört där innan och idag var första gången! Gick skitbra och inget kan dra ner mitt leende idag. Frida kommenterade att jag jag log ändå upp till öronen när jag kom imorse!

Hm, blir nog Tobbedate i eftermiddag!  Tycker jag är bra eftersom jag inte har sett honom på ett tag.
Nu ska jag steka kött. Mindre kul, kommer lukta apa på bussen hem sen.
Men som sagt, nothing can bring me down...




Helt underbar låt! Lyssnar och bilr alldeless varm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0