Good news!

Fick bra nyheter nere på vårdcentralen nyss.
Blodtrycket ligger bra, 110 genom 60, så jag får fortsätta med mina Reductil :D
Blir så glad.
Vet inte riktigt om jag känner någon speciell skillnad på denna veckan som gått, men folk har börjat kommentera och det är roligt.
Har ju 20 kg att gå ner, enligt mej själv iaf. Då är jag nere på 63kg och när jag vägde det mådde jag skitbra!
Men om jag kommer ner 10 kg är jag dönöjd också!
Funderar på att prova andra grejer med, men det blir en senare tanke och ett senare problem.
Största problemet nu är att jag är sjuk, och jag hade precis kommit igång med träningen igen.
Nu blir det liksom en paus igen, och det känns inte ok.
Måste verkligen komma igång mer, inte bara med promenader. Hann träna 2ggr innan jag blev förkyld.

Nu börjar snart Topmodel. Vill inte tycka om det egentligen, eftersom tjejer tävlar i hur snygg man kan vara - och sånt tycker jag är knasigt. Jag kan tycka en tjej är sjukt vacker, medan alla andra i världen tycker motsatsen!
Men det har nog utvecklats lite till en hatkärlek.
Det börjar kl 8, så jag har typ en halvtimma som jag kan lägga på spindelharpan!
Woho!


NÖÖÖRD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att höra gumman =)

Och det syns, som jag sa till.

Du ser ialla fall ut som att du mår bättre

och är gladare!

Och dom i Top Model e la inte så snygga?? Finns ju dom som e fula men blir bra på bild =P



<3

2008-09-16 @ 19:43:03
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0