Grattis Denise!

Idag tog min lillasyster Denise körkort! :)
Idag ville jag inte döda henne utan bara vara glad för hennes skull. Vi firade med att gå på Mamma Mia! Helt underbar film. Trodde inte jag skulle tycka om den så mycket som jag gjorde, grät mej igenom hela filmen!


Denise fick köra hem från Kungsbacka och nu är jag hos Tobbe!
Ska sova här inatt och imorgon är jag ledig, men ska spendera min dag hos mormor & morfar.
:) Känns inte riktigt som jag har varit där tillräckligt mycket det senaste, och jag får dåligt samvete när jag tänker på det.
Jag menar, mormor betyder mest av alla i min värld, och jag kan ibland inte ta mej tid att åka ner och bara ta en fika, eller hjälpa till med gräsklippning eller vad som helst. Helt underbart att bara se henne, min mormor är bäst i hela världen!

Nej, nu ska jag ta på mej min nya pumpstövel och kolla Tv. Går det något bra? Inget som just nu kan slå Mamma Mia iaf.. Haha.


Denise tycker själv att hon är himla fräck!


Och minisystern fick sitta i framsätet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0