Grattis Emelie 20 år!

Först och främst vill jag säga grattis till min älskade Emelie! Nu är du äntligen lika gammal som mej och jag slipper langa sprit! Nu kan gå springa till systemet själv gumman.. :) Världens mest underbara människa! Är så glad att du är min vän. Tack för att du är du!



<3

Besökte sjukhuset imorse och åkte hem lite gladare!
Fick en pumpstövel med mej hem, skitbra! Förra gången jag låg inne hade jag en sån, 2 ggr om dagen och 30 min åt gången.
Det funkade jättebra och all svullnad försvann. Hoppas på samma effekt denna gången med :)
Dom lindade mitt ben lite hårt dock, så det gör lite ont nu men sånt ska man stå ut med också.
Hoppas bara att det vill läka ordentligt fram tills jag och Tobbe ska åka iväg!

Skulle sovit över hos Anna ikväll egentligen, men känner inte riktigt för att åka dit och hosta ner alla så att dom blir lika sjuka som jag är!
Sophie, min lillasyster, har smittat mej med förkylning och en rejält irriterande hosta.
Den höll mej vaken länge inatt.

Nu har vi käkat lunch på jobbet och ska snart diska undan innan jag slutar kl 3.
Härligt. Detta är den veckan där jag jobbar 5 dagar i rad, och ska upp kl 5 tis, ons och tors.
Kanske blir fredag med eftersom jag måste ta igen timmarna jag kom för sent imorse!
Uh, ser inte alls fram emot så tidig uppstigning. Det är ju så kallt på morgonen!

Längtar så mycket efter en kram av min älskling!
Ska springa förbi där sen om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0