Grattis på oss!

IFk vann för övrigt igår, efter straffläggningn. 5-4 blev resultatet, och Kalmar gick hem utan vinst. What a shame.. NOT :)

Idag firar jag och min älsklingsgubbe 2 år och 11 månader! Snart 3 år :)
Förhoppningsvis är vi utomlands då och äter god middag och myser!
Han jobbar idag och jag är ledig. Vi fick iaf morgonen tillsammans eftersom jag sov hos honom igår..
<3

Fick hem kontraktet idag också, våran kopia. Ska försöka få tag i våran "kontaktman" också, men det verkar vara totalt omöjligt för tillfället. Har pratat in på hans telefonsvarare, men det återstår att se om han ringer upp!
Vad gör man med hyran om man flyttar in den 10/10? Betalar man hela, halva? Det är en av frågorna jag ska ställa.. haha!

Vad ska ni göra idag?


lillasyster sophie tog kort på mej ute i trädgården!


Kommentarer
Postat av: Mariasomgärnaskrattaråtidolmenallablirarga

du är så snygg therese! :D

2008-09-28 @ 23:14:58
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0