Happy thought are the best thoughts..

Känner mej otroligt lättad..
Det har liksom sjunkit in nu, att vi äntligen har fått en egen lägenhet, med förstahandskontrakt.
Vi kommer kunna bo där i 15 år om vi vill..
:D
Är så glad.
Det enda som fattas nu är en soffa (eftersom vi slängde bort dom gamla, en var trasig och Sigge hade gjort number 1 i den ena) Men jag har redan hittat vilken jag ska ha, och en fåtölj ska med också!
Ektorpserien från IKEA, med avtagbar klädsel. Man kan byta färg eller mönster när man känner för det.
Ska ha beiga nu från början, men vill egentligen ha bruna. Men det skiljer typ 800 kronor på dom, så vi börjar med dom billigaste.. haha.
En hallspegel ska inhandlas med, fast jag har redan hittat en sådan med. På Jysk faktiskt, jättefin och megastor. Perfekt att ha i hallen eftersom ena korta väggen där är som gjord för just den spegeln.
Gud va det pirrar i min mage vajre gång jag tänker på det.
Visst, hyran är hög, men som Amanda kommenterade, är man två är så det inte så mkt.
Plus att allt finns, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, golvvärme och helkaklat på toaletten, parkettgolv och nytt kök med kakel där med. Klinkers i hallen, stor balkong och en fransk balkong!
:D wiie.


Är fortfarande sjuk förresten.
Måste ringa Emelie och förklara att jag inte kan åka till henne ikväll på hennes middag.
Blir ledsen över det eftersom jag gärna vill gå!
Men febern går ju inte neråt, mamma säger att det är pga att jag inte sitter still, men vad ska man göra?
Om jag sitter för länge så får jag ont i benet, och så blir jag lätt rastlös.
Då måste man ju plocka lite här hemma, damsuga lite och diska lite.
Hängde upp handdukar förrut, och ska städa på mitt rum.
Planera lite inför ompackning också, det mesta står ju kvar i garaget men lite har jag ju tagit in. Säng, byrå, sängbord och alla kläder tex.
Allt ska packas igen. Pappa har lovat att hjälpa till med körningen av grejer på lördagen, och det passar bra! :) Han han är stor bil och en släpkärra också..


Tobbe var här nyss, gav mej vad jag behövde, käkade frukost och åkte till jobbet sen. HAHA! Det är precis det jag har honom för ;)
Hm, en dusch skulle sitta fint. Man kanske kan lugna ner sej lite efter det..


Här är min älskling! I sina favorit(inne)tofflor som han åker till jobbet i. Ganska skrattretande med jag älskar honom ändå, även om han ser ut som en 4åring på detta kortet..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fy farao vad jag är avundsjuk på dej!!

Vill me ha en sånn lägenhet!!!

2008-09-20 @ 13:24:01
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0