HELG!

Nu är det helg, och vecka 3 enligt  schemat och då är det min jobbhelg.
Har absolut ingen lust alls att gå upp kl 6 imorgon för att åka till jobbet, men vad gör man inte för lönen? Hade det inte varit så att vi lever i ett pengafixerat samhälle så hade jag legat på rygg i soffan hela dagarna med Oprah som min bästa vän. Om man kunde fått pengar för att göra det hade det också funkat.

Igår var jag på salong Wiila. Fixade min ögonbryn med vaxning och lite färg, sen tog hon mina fransar och färgade dom också. Sen gjorde supergulliga Eva mina små korta naglar till lite längre (inte för långa eftersom jag har det jobbet jag har!) och finare. Känner mej så snygg!
Efter det hann jag kolla när Emelie och Sofie var på Two Hearts och tatuerade sej. Båda två gjorde Arvingarnas logga, Emelies på benet och Sofies i nacken. Asfräcka och personliga, eftersom dom har växt upp med bandet och varit på mycket konserter och så. Ett slags beroende kan man nog kalla det i slutändan! :D  I vilket fall som helst blev dom coola och som sagt, personliga!
Ullaredtrippen blev av strax efter det och vi var inte hemma förens efter 9. Vi var kvar ändå tills dom stängde vid 8, och jag  insåg då att jag aldrig har varit där så sent på kvällen :) Hittade lite fina saker, typ strumpor och trosor, en jättefin poncho fast med små ärmar, en hallonröd myströja (obs, på barnavd.) och saker till familjen. Om jag orkar, så kommer bilder senare.

Idag har jag jobbat och fikat med Amanda (veckofika) Emelie & Edwina! Mycket mysigt, men satt mest och gäspade. Ursäktade mej hela tiden, men den förlorade sömnen kommer ikapp mej så fort ibland! :)
Är hos Tobbe nu, han spelar lite TVspel och jag hamnade här. Tog en långpromenad med Chicco förrut, T's mammas hund. Den är ful. :) Men den springer snabbt på fotbollsplanen om man kastar en tennisboll. haha!
Vi ska snart duscha tillsammans! Mycket mysigt.. Älskar att vara jättevarm och sen krypa ner i en kall säjng i ett rum där fönstret har sått öppet ett tag! Som tur är har Tobbe samma tanke om den saken, så vi behöver aldrig bråka om värme eller kyla ;)

babbel babbel :) Imorgon hoppas jag iaf på bio. Nya WallE-filkmen verkar sjukt bra, och jag vill se den direkt! NU!
haha, ska se den flera ggr har jag tänkt. En gång med kompisar och en gång med mami, Denise & Proppen! Funderar på att bjuda dom på den nästa helg om dom inte är för upptagna, eller om något kommer emellan.
Emelie kanske ska sova hos mej också! :)

Nej, nu ska jag slita min man från sitt TVspelande och dra med honom in i duschen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0