Helgen har passerat, återigen!

Det tål att sägas igen - fan va tiden går fort!
Vad hände med fredag, lördag och söndag? :/ shit.
Fredag hade vi mys med lite bowling på kvällen och lördagkvällen gick åt till att jobba.
Årlig fest ute i Gottskärshamn med räkor och musik! Jag, min lillasyster Denise, Anton, Tobbe och Anna var där och jobbade. Tobbe och Anton fick ta hand om baren, Anton blev utnämnd till baransvarg i början av kvällen och han är fortfarande stolt! :) Jag, Anna och Denise skötte allt som skulle ut på borden, typ ostar och kex, majonäs och aioli, kladdkaka (som inte räckte till alla pga dålig planering, så dom som blev utan fick gammal glass istället!) och massa citroner.
Vi hade skitkul faktiskt och gick hem 1500 kronor rikare. Plus en påse räkor. HÖHÖ.

Söndagen var bara slapp, hamnade på kalas hos Julia på eftermiddagen/kvällen. Hon satt med sitt gips runt sitt ben i sin säng och domderade. Hon är för söt! Hela 6 år fyllde hon, idag faktiskt.

Idag har jag ringt Bostadsförmedlingen och Eksta, som jag gör varje dag kl 9 och sen tog jag en springrunda. När jag kom hem var jag svettig för solen lyste och värmde mej, så jag gjorde mina situps och stretchade och gick ner för att bada. Det har blåst mycket det senaste och det visade sej att allt vatten i Storavik har bytts ut, och det är kallt nu. Vääldigt kallt, men svalkande eftersom jag var alldeless svettig :)

Var nere hos doktorn kvart i 4 idag också. Och idag är det en bra dag, eftersom han hjälpte mej skriva ut Reductil som är en slags bantningstablett :) blir så glad. Har ju tränat massor och ätit enligt mitt dietistschema varje dag nästan men ändå händer ingenting! Blir så less,men då är det tur att det finns hjälp att få.
Börjar med dom imorgon så får vi se vad som händer. Längtar redan efter flera kilos bortfall :)

Sen ikväll kollade jag Poirot med mamma. Missan låg jämte och kurrade hela tiden!
Jättemysigt.
Nu blir det sängen eftersom jag ska jobba imorgon och ska upp kvart i 6 för att duscha.

Puss på er! Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0