Helgsummering

Det får bli en stående rubrik på söndagar, "helgsummering". Hinner inte skriva lika mycket under helgen, så det får bli som nu, en söndagseftermiddag framför tvn, när IFK spelar cupfinal mot Kalmar. 0-0 fortfarande, efter 69 minuters spel.
I fredgaskväll såg vi på film hos Anton. Den nya Walle-e :D Skitbra! Skrattade mej igenom hela filmen, rekomenderas!
Sov hos Tobbe på kvällen och myste! Längessen vi träffades ordentligt. Men det blir bättre nu när vi flyttar igen, då ses vi varje dag! Wiie.. :)
Igår käkade vi middag hos Tobbes farmor, och hans pappas syster och hennes man från Spanien hälsar på.
Nästa år ska vi åka ner till dom och gå på bröllop. Kunde inte åka er förra sommaren pga mitt dummingben.
Men förhoppningsvis är det ordentligt läkt tills dess.
Sen åkte vi hem med Tobbes mamma som skulle jobba natt, och så myste vi framför tvn.
Idag har vi bara vaknat, inte gått upp ur sängen på flera timmar och sen käkat panpizza hos mej. Nu kollar vi som sagt fotboll och inget finns planerat mer..¨
Är ledig imorgon också så jag ska försöka hitta på något ikväll med.

Febern har gått ner och nu återstår bara hosta och lite snuva.
Skönt!
Mindre bra är att jag missade Emelies kväll i fredags, och att jag inte hann träffa henne innan hon åkte imorse. Nu är hon borta 2 veckor, på Mallorca!

Måste kolla om jag har fått svar av människorna som har annonser på blocket, ska försöka inhandla en soffa där :)
Sparar faktiskt nästan 2000 kronor på det och får samma saker som tänkt.

Nu missade Hysén målet.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0