Hemma igen..

Yes, körlektionen gick mycket bra. För er som ororade er.. haha!
Nu är jag hemma igen och har varit en timma cirkus.
Ska käka varma mackor, och sen städa övervåningen.
Sen vet ni, sen blir det att åka 732an en gång till för att åka in och träna.
Och då får jag se min lilla vän Anna också, hon är ju bra.. :)
Om vi skyndar oss efter träningen för att komma bort till bussen så kan vi hinna se Idol också.
Ska ta med mej äpplen också, så vi kanske kan baka en paj. Eller äta dom som dom är, hur familjen Qvist nu vill ha det.

Åh va flummig jag är idag.
Kan det vara solen som skiner på mej tro?
Den är iaf lyckobringande.

Nu är mackisarna klara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0