Jag är fuuk!

Är hemma idag och är fuuk! (sjuk)
Åkte till jobbet imorse med feber, men Frida sa till mej att åka hem när klockan var halv 9. Då hade jag varit där i 1 ½ timma bara.. :/ Kändes konstigt, och fick lite dåligt samvete över att åka hem, men jag hostade så att jag grät flera gånger.
Tog bussar hema och bestämde mej för att kika in hos Tobbe och hämta min tjocktröja. Han sov så jag la mej ner för att klappa lite på honom och titta när han sover, han är så söt då, men det hela resulterade i att jag också somnade.
Dumma mej. Fick cykla hem när jag åkte till jobbet och har sen dess legat i soffan. Kollat på TV, använt pumpstöveln, druckit te, hostat nästintill ihjäl mej och druckit varmt te.
Denise stack hemifrån nyss, hon är med förkyld. Hon och Robert skulle fira med thaimat.
Grattis till Robert och Lillebror som fått körkort idag! :)

Nu ska jag spela spindelharpan, för jag har gett mej fan på att vina 4 ggr i rad, men det är totalt omöjligt.

Skriver mer sen, ska ner och ta blodtrycket och väga mej sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0