Jobb helg! Igen?

Återigen jobbhelg framför mej!
Men denna är den sista som någon av mina päron behöver köra! (åsabussen börjar inte gå förens vid 8 på lör och 9 på sön, och vad gör man om man börjar halv 8 i särö?)
:D Sen bor jag i min lägenhet och då behöver jag bara ta bussen från kba, härligt. Kan sova lite längre då med.

Hm, sov hos Anna igår! en händelserik eftermiddag/kväll må jag säga.
Först träning, vilken jag känner av idag i både stjärt och lår, sen skynda hem och kolla idol.
Dusch och kvällsmat och sen säng. Typ.
 HAHA! :D Det låter inte så intressant när jag skrev ner allt, men jag hade förbaskat trevligt.
Tack Qvistfamaly. <3

Idag blir det nog inte något rajraj iaf. Ska upp tidigt imorgon.
Har inte riktigt kunnat sova på nätterna heller, drömmer jättemycket. Sånna sjukt verkliga drömmar så att man måste tänka efter när man vaknar, om dom är riktiga eller inte.
Skitjobbigt.

Nu är rasten snart slut.
Ska kolla lite restresor :)
Åker ju snart...

Kommentarer
Postat av: MANDO

Jag drömmer me sånna drömmar, hela tiden nu =S

<3

2008-09-26 @ 12:53:47
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0