Körlektionsdag

Hm,när skrev jag sist? Måndags, tisdags?
Jag har iaf varit ledig igår och idag och ägnat mina dagar åt körlektioner, teori och Tobias! :)
Var hos Anna i tisdagskväll och umgicks lite, kollade Idol och sen åkte jag hem.
Ska dit idag igen, och sova! Wie. Och träna med. Bävar lite inför detta eftersom jag inte är riktigt frisk från snuvan, men ska försöka ändå. Helgen kommer bestå av mest ojande över min träningsverk. Mage-rumpa-lår-passen är underbara!

Hm, idag ska ha jag ha en körlektion, 13.15. Med Björn. He rocks!
Igår övade vi på start i backe, och idag ska vi öva på medlut.. Hm, jag inte riktigt haj på det här med riktigt snabba nedväxlingar, även om jag kan vanliga! Det måste övas på med.
Känner mej stolt faktiskt, att jag har tagit tag i mitt liv och så nu.
Det börjar ordna sej. Lägenhet, körkort på G, barn , villa, volvo? HAHA! Nej men lite av det jag vill uppnå är ju gång att hända..

Plus att solen skiner idag! Lycka.

Ikväll blir det mys! Undra om man ska ta med sej äpplen så vi kan baka paj?
Jag gört.

Vad är era planer för dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0