MÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT

Nu är jag mätt. Vi har käkat lunch, gott med fisk idag faktiskt.
Jag känner mej nyttigare när jag äter fisk på något konstigt sätt..
Ska träna sen, men hur sugen blir man på att göra något alls i detta väder? Det regnar och blåser, men helt plötsligt kan solen titta fram. Den gjorde det förrut iaf, nu verkar den inte vilja komma fram mer :( Vill bara hem och krypa ner i min säng, under 2 täcken!
Har sovit med båda mina täcken på mej ett tag nu, ganska skönt. Det blir varmt och så blir det tungt. Funderar på att skaffa mej ett duntäcke! Men bara att ha på vinterhalvåret, annars är det förfärligt att vara varm. Sover bara med ett lakan helst på sommaren, men har märkt att ett lakan är för kallt nu. Och strumpor har jag på mej med. HAHA! Fryser så väldigt om fötterna. Ännu ett ålderstecken?  :)




    
ska försöka införskaffa nytt finare paraply!     


raindrops keep falling on my head..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0