Nyfiken i en strut!

Hemma igen!
Känns skönt eftersom jag ledig imorgon.
Måste kanske åka till sjukhuset imorgon, men utan mamma. Pumpstöveln är trasig, och måste bytas ut.
Får ta tåg och buss då, men det är ok. Bara man har med sej sin mp3 och inte somnar. höhö.

Körde lite mer förrut, hem från bussen där mamma hämtade mej.
Så köde jag hem mamma och gjorde en bra parkering på garageuppfarten.
Påtal på garage så var jag där inne idag och insåg att alla mina grejer är hel orörda sen vi flyttade hem för ca 4 månader sen. Det kommer dels lukta lite konstigt när jag packar upp dom, och så kommer allting vara precis där jag la det innan. Perfekt!
Och jag har tankar på att dra hem alla mina vänner och hjälpa mej med flytt och upp-packning! Som tack kanske jag bjude på mat.. :) HAHA!
Kan bli bra.. Får fundera mera.

Snart kommer Tobbe hit och då ska vi äta middag.
Mamma är på taket och målar, utanför mitt fönster faktiskt.

Som vanligt så svamlar jag bara, och det är väl inte intressant att veta?

Märker att det är ganska många som läser min blogg, ni kan väl skriva lite vilka ni är?
Jag vet att Amanda och Olle läser flitigt, men vilka mer?
Är så nyfiken så jag nästan spricker. Och om jag gör det blir det ju äckligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser ibland =)

2008-09-28 @ 19:57:39
URL: http://voldisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0