Officiellt igång igen!

Första träningen på länge är genomförd idag.
25 min på crosstrainerna (=200 kalorier brända!) 30 min step och 30 min mage, rumpa, lår.
Känns helt klart att man har slappat under sommaren.
Men som sagt, nu är vi igång igen - jag & Anna.

Imorgon blir det med träning och sen ska Emelie med mej hem :)
Vi ska hyra film och mysa!

Sen på lördag väntar barnvaktsjobb åt mina kusiner :D

Får försöka klämma in Tobbe någonstans också, annars blir han ledsen.
Han jobbar denna helgen så det är inte så lätt.
Vi kan typ sova tillsammans, det är allt. Han jobbar från 11 - 11. Segt.

Nu blir det sängen.
Sigge har redan intagit sin plats nere vid fötterna och kurrar.
Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0