Ohboy it's saturday

Yes, lördag. Synd bara att jag inte kan röja stan, för jag jobbar imorgon!
Usch, vill egentligen inte. Men jag och Frida funkar ganska bra tillsammans på helgerna..
Idag hade vi jätteroligt!
Tiden gick faktiskt ganska fort och innan vi visste ordet av hade vi gjort allt för dagen och även för morgondagen! :) Underbart.

Nu sitter jag hemma i min soffa, mamma slänger in en maskin tvätt och sen ska vi ta oss något att äta.
Är inte hungrig idag heller, men det är dags som sagt!
Kan inte gå för många timmar utan att äta, då blir man knäpp.
Har däremot tryckt i mej 3 av våra gigantiska äpplen idag, och har blivit mätt på dom. Också ett sätt.

Hm, kommer det något bra på TV ikväll?
Kommer hamna där, antaligen med en mamma, en Sigge och kanske lite godis?
Synda idag igen. Höhö.
Hårdträning på måndag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0