Redan vecka 38?

Imorgon börjar en ny vecka, vecka 38 va?
Usch, tycker inte riktigt om när det blir måndag igen, känns på något sätt kämpigare att gå upp!
Tänk om veckorna hade börjat med tisdag istället. Eller bättre, starta veckorna med en fredag!
:D Tänk så många som hade varit lyckligare då.

Denna söndagen har passerat fort vill jag lova. I sann tiden-går-fort-när-man-har-roligt-anda! Vaknade tidigt för Tobbe skulle till jobbet. Min morbror och moster kom hem vid 2 igår och det gjorde Tobbe med, så jag beslöt mej för att spendera natten där! Jag cyklade hem, ringde Anna och duschade. Typ 30 minuter senare satt jag på bussen mot stora stada och inhandlade present till Emelieraring som fyller gammal tant imorgon! haha.
Sen köpte jag även en jacka till mej från H&M, tunn höstjacka (vägrar ta på mej en tjock vinterjacka redan!!) två långärmade basictröjor på Gina Tricot och ploppar till örhängen. Har lyckats tappa flera stycken det senaste, det behövdes.
Anna kom på vid 3 att hon var hungrig så vi tog bussen och pallrade oss hem till henne!
Där håller dom på med roliga grejer vill jag lova, köksrenovering! Allt ska bort, som rea på Siba typ :)
Eftersom ingen orkade laga ordentlig mat, blev det thai. Vi fick vänta länge på den, men till slut blev vi mätta och hamnade i soffan. Miami Ink tittades på, och jag hade en halvt sovande Maria i mitt knä! Myspysunge.
Anna stickade på sin andra strumpa, så att dom någon gång ska få bli ett par, och Annas kära mor läste Solo och kommenterade artiklar och bilder!
När det var som mysigast var jag tvungen att gå hem, mamma hämtade mej med röda faran.

När jag kom hem tog jag tag i min byrå med kläder liggandes i stora högar bara, ingen ordning alls.
Men nu kära ni, kan inte jävel klaga! Och den som gör det åker på en propp!
:) Blir riktigt stolt över mej själv ibland alltså.

Nu är jag duktigt trött och ska upp om ca 7 timmar. Måste få bra sömn, eftersom dagen imorgon börjar med Sahlgrenskabesök.







jag älskar min kamera! se så fina bilder den kan ta!

God natt alla mina kryp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0