Så har man gått och fått en soffa..

HAHA, grannen ringde mej igår och frågade om jag ville komma och kolla på en soffa som dom skulle slängt egentligen.
Gick dit idag och möttes av en soff-hög. Ja, bokstavligt talat. haha..
Dom hade ställt en 3sits och en 2sits på varandra, plus en massa tillhörande kuddar uppepå.
Fint.
Den var iaf röd, inte riktigt i min smak men överdrivet skön.
Den står nu i mitt garage iaf, och ska med till lägenheten. Om den står där i 2 veckor eller 5 månader återstår att se.
Mamma sa: "Låt den stå där och satsa på en större säng istället!" Hon är smart den där kvinnan!
Vill ju egentligen ha en 180säng, och har bara en 120 nu.
Men då måste det inhandlas en ny sängstomme med. Så jag får filura lite på det..
Soffa, eller ny säng?
Har ju båda nu, men vilket ska man prioritera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0