Sjuk hemmafru..

Är hemma från jobbet idag, lika sjuk idag men piggare.
Febern har gått ner lite men är fortfarande över 38.
Gick upp vid halv 10 och satte på en maskin tvätt. Käkade frukost och hängde upp tvätt från igår!
Har gått och plockat lite så nu är undervåningen fin! Vi har så himla mycket äpplen i trädet också, och
när dom är klara så ramlar dom ner. Ni kan ju gissa hur mycket som ramlar ner varje dag :)
Så jag tog tag i det problemet nyss. Har bakat en äppelpaj och ska baka ytterligare en som mamma kan ha med sej till jobbet. Sen har jag skalat och skivat flera äpplen som jag har fryst in. Inga andra äpplen gör sej lika bra i pajer som dess, så nu kan vi ta fram dom när vi vill! :)
Ska ut och plocka björnbär också, för det finns miljoner! Mamma ska koka sylt och några blir till infrysning där också!
Känner mej som en hemmafru!

Ska duscha om en stund och lägga om mitt ben med. Förhoppningsvis syns resultat efter pumpstöveln redan!
Håller tummarna!

Datorn håller med på någon slags uppdatering också. Den är sjukt seg och jag har inget tålamod. Återkommer senare och då ska ni få se bild på den färdiga pajen!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0