Slappisfredag..

Amanda min lille vän berättade för mej att hon också fdrömmer sånna drömmar.
Det kanske är något allvarligt fel på oss Amanda?

Äntligen hemma iaf! Det är så skönt att komma hem, slänga ifrån sej väskan i hallen, höra Sigges jamande och hans galloppsteg och gosa mej in i honom en stund! :)
Nu sitter jag i soffan och funderar på att äta något. Borde göra det men är inte hungrig!

Vad har kvällen att erbjuda?
Popcorn, Tv? :) Blir nog så.
Tobbe kanske kommer hit efter att han har slutat, det skulle varit mysigt!
Men tyvärr slutar han 11, och är inte hemma förens efter 12, lite segt eftersom jag ska upp halv 7 typ.

Åh, vilken segdag detta har varit.


Kollar ut genom fönstret här uppe på övervåningen och ser 3 flugor framför mej!
Häromdagen släppte jag ut 4 stycken som lyckats fastna här inne, och nu är dom 3 där.
Var kommer alla flugor ifrån?
Skitkonstigt, och tanken på att alla flugorna finns inne i huset gör mej lite äcklad.
Vad gör dom för nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0