STORM!

Jag har varit ute med mamma på promenad i stormen idag! Tog med kameran och det resulterade i en massa fina krot på vågor och när havet skvätter mot klippor! :) Man får en massa energi om man är ute när det blåser, och om jag ska välja något favoritväder av det dåliga så blir det nog blåst och vind! Superhärligt att gå utanför dörren och ner till stranden, och så står man där och flyger nästan iväg! Skön känsla på något konstigt sätt..

Dag 2 med Reductil och allt känns bra hittills. Finns mycket biverkningar tydligen, men har inte kännt av dom än.
Gick igår och undermedvetet frågade mej själv hela tiden - mår jag illa nu? har jag huvudvärk eller är jag förstoppad?
haha, skitkonstigt. Men som sagt, det funkar bra nu.
Måste verkligen bli av med 15 kg, minst! Jag vill väga lika mycket som jag gjorde när jag började tvåan, 65 kg! Visserligen blev jag suk då och viktnedgång var ett av symptomen, men fan va bra jag kände mej!
Jag kunde ha storlek 38 och det var så jävla skönt.
Nu är det jobbigt, eftersom det inte finns mycket som sitter snyggt på en kropp i sixe 42. Och så känner man sej så jobbig med, eftersom man får gå och fråga - finns denna i större storlek? Oftast är svaret nej.
Och speglarna i provrummen ska vi inte ens gå in på. Usch.
Nej, det var därför jag bestämde mej för att börja ordentligt, med lite medicinsk hjälp.
Får se om det funkar.

Ska sova hos T ikväll, är ledig imorgon med ska in till kungsbacka och Wiila salongen för att fixa mej! Skämma bort mej själv lite.. Det är jag värd tycker jag!
Ska först vaxa och färga mina ögonbryn lite, sen färga fransarna med. Skönt eftersom jag knappt använder smink längre. Sen ska mina korta naglar få sej lite fint med, med tippar och lite franskt :) Kommer bli så fin.

Försöker ragga någon som kan ladda ner Sunes sommar, eller jul - så jävla bra! :) Fick sug efter dom för några dagar sen, och insåg att jag inte ens hade dom på VHS.

Ne, nu blir det lite situps och sen dusch. Mys!

Take care now, bye bye


Vi har fortfarande massor med smultron i rabatten!



Såhär såg det ut nere vid stranden idag på min och mamis promenad! Fräckt eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0