To much sparetime is no good..

När man är sjuk har så mycket mer tid över än vad man behöver!
Det resulterar i typ 5 blogginlägg om dagen.
:)
Och det kanske inte är intressanta inlägg, men det skiter jag i!

Nu kollar jag och min syster Sophie på Nickelodeon, en knasig kanal.
Den visar aldrig något roligt.

Måste tyvärr ut och ta in handdukarna som jag hängde upp imorse, trots att jag ligger skönt nerbäddad under mitt varma, goa, helt underbara täcke! Det kommer bli jääättekallt.
Uh!

Pratar med Olle på msn nu, jag inser också samtidigt att jag saknar honom megamycket.
Men snart kommer han hem och det blir kuuuul..
Nej nu yrar jag bara.

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag som hört att man ska skriva ca 6 inlägg per dag, om man ska ha en riktigt bra blogg;)

Ses snart!

2008-09-19 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0