Totalt bortkastad ledig dag..

Ja, jag fick ju åka till sjukhuset idag och byta min pumpstövel.
Hela resan började i Åsa där bussen kom 11.45 och in mot Kungsbacka. Därefter tåget 12.15 och hoppas av i Mölndal, därifrån tog jag bussen mot Sahlgrenska och var där strax innan 13.
Gick upp på avdelningen, fick bytt stöveln skitsnabbt och sen ner igen. Det hela hade tagit ca 2 minuter!
Jaha tänkte jag, gick mot busshållplatserna utanför och hoppade på 7ans spårvagn. Hamnade på centralen och tog tåget till KBA igen. Skulle tagi 14.30bussen hem till mej, men missade den av en retlig anledning.
Nu är jag hemma, och klockan är 17!
Ha varit hemma i ca 20 minuter och undrar egentligen vad jag har gjort med denna dagen? Något nyttigt?

Nu ska jag krama mamma och powerwalka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0