UGGS?

Nu har jag läst lite överallt att UGG's är tillbaka! Är det sant? Är jag totalt efter alla andra? :) är ju inget modefreak direkt, men jag har alltid tyckt att dom ser så himla sköna ut! Och så är man ju alltid var i dom. Hur bra är det inte då? Istället för att köpa obekväma, klackade stövlar som inte är fodrade? Enligt mej är det pest att frysa om fötterna och det gör jag lätt..
Har velat ha sånna länge, inte hittat några i min smak och sen tänkt om typ, men nu kanske man ska skaffa sej ett par?
Kommer inte bli ett par äkta iaf, har inte råd eftersom det helt plötsligt kommer finnas en obligatorisk hyra att betala. haha, men om man kommer över några billiga någonstans blir det nog ett köp!



Nu har jag damsugit och städat mitt rum.
Konstigt nog ser jag fram emot att städa min nya lägenhet om ett tag!
Få damsuga och plocka undan och sen titta på resultatet. Hoppas verkligen att vi kommer trivas!
Jag är helkär i läget, att det är nära allt och det är bekvämt, men det är svårt.
Man får liksom "hem"-känslan efter ett tag, och jag hoppas verkligen att den kommer snabbt..

Jag ska ner och plocka äpplen nu, snart dags att cykla till busso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0