you go ahead, let your hair down..

Det blev inte riktigt en powerwalk förrut.
Eller jo, fort gick det ju, men det var lite lika hurtigt som det brukar vara!
Kändes segt,kanske för att så fort jag hade skrivit förra inlägget och stängt ner datorn, så började det ösregna!
Hur pepp blir man dådå?
Jag stannade inne en stund men tog en sväng nyss!
Det hade ju hunnit bli mörkt och jag måste erkänna att jag börjar lite lite mörkrädd, mer och mer faktiskt..
Innan kunde jag sitta i mörkret ensam och det nu behövdes. Utan problem, men det kanske har med åldern att göra? höhö.

Ligger i min säng och lyssnar på Corinne Bailey Rae. Helt sjukt duktig sångerska! Hon som sjunger "Put you records on" tex, ni har säkert hört :)

Imorgon är det jobb som gäller. Tisdag. Fiskdag. Mindre roligt, men det får funka.
Funderar på att kolla efter andra jobb. Inte för att jag inte trivs, men jag är sån som person. Kan inte riktigt hålla på med en sak för länge, blir lätt uttråkad. Lite wierd eftersom mitt jobb inte är så tråkigt, men ni fattar kanske?
Är sugen på Stenabåten, Tobbes morbror jobbar där. Kan kanske försöka få ett jobb där, och då jobbar man bara varannan vecka. Intensivt, men det rör mej inte i ryggen. Tycker om tempo!
Fast det får bli efter jul och nyår och det. Fick förresten reda på att jag jobbar nyårsafton och nyårsdagen. Surt.
Ska försöka kolla om någon annan vill jobba då.
Iaf nyårsdagen. Afton är ok, för då gör man inget förens på kvällen iaf.
Men dagen efter? Njae..

Tobbe jobbar konstant i 2 veckor nu. Segt, för jag vill se mer av honom.. Blir ju som sagt bättre efter flytten, men jag känner mej så ensam när jag inte har sett honom på flera dagar.

Nej, nu ska jag lägga in sista räkningen och spela lite Mahjong Titans innan det ska sovas.. :)

                                          



Underbara älskade Scrubs! Ska ha alla boxar, säsonger och alla bortklippta avsnitt som finns!


Är inte Carla fräckast i hela världen? :)


Just simply do what I do. Show a little booty!



Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0