I kulissen står jag snart och skriker "Honey, I'm home"

Var dönervös imorse när jag vaknade, för jag hade min första körlektion på bilskolan idag.
Har bokat flera innan men har varit tvungen att avboka eftersom sjukhusbesök har kommit ivägen!
Jag talade om för min lärare Björn att jag var nervös men efter lektionen med krypkörning, nerväxling och så, kände jag mej så jävla bra. Han är en så himla bra själförtroendehöjare! Nervositeten försvann efter bara 10 minuter! Fantastico!
:D Har lektioner med honom nästnästa vecka också, nästa vecka kan jag inte ha någon eftersom jag jobbar 7-16 varje dag. Det hinns inte riktigt med då, men jag hinner plugga teori iaf..




Tror för övrigt att jag har utvecklat ett beroende. Kan man vara beroende av musik? Har blivit totalt Snookifierad.
Känner ett "måste" varje gång jag sätter på  min mp3, att BARA lyssna på Snook. Hoppas liksom över alla andra låtar och lyssnar på samma spå over and over again!
Visserligen är dom sjukt bra, men det börja kännas knasigt.
haha, det är nog bara jag som fånar mej. Inte kan man väl klassa det som ett beroende?


Och nej, jorden gick inte under! Vad är det för skitsnack?
Undrar bara,känns som om mänskor har inte har något annat att göra än att hitta på saker i tidningar numera. Funderar starkt på att bojkotta allt som har med tidningar och nyheter att göra. Vara helt ovetande är bättre än att gå och oja sej över vad som kanske kan hända, eller vilka som sköt varandra i Irak igår, vilka som sprängde en bilbomd i Kairo, inte vill jag gå runt och tänka på sån skit hela tiden. Visst, det är jättehemskt med våldtagna barn som är inlåsta tills dom är i vuxen ålder då det visas att deras far är pappa till dom, samtidigt som fadern är morfar till barnets barn. Helt sjukt. 
Men hur trött blir man inte då?
Samma nyheter varenda dag. Någon sköt någon i Göteborg inatt, Irak blir bombat, en storm drar över några stater i USA, alltså jag tröttnar.. Känns hemskt att säga det, men man blir faktiskt avtrubbad.
Kan inte tycka synd om alla hela tiden, för det är så man känner av dagens nyheter.
Hur ofta ser ni lyckliga nyheter på förstasidan?
Jag märker aldrig något, förutom dom gångerna ett zoo har lyckats transportera ett djur från ett annat, eller när en panda fått en unge!

Fan.
Känns som att kagan är det enda jag känner idag.
Det regnar också, och när ska det sluta?
Läste på tidningsrubrikerna igår att "regnkaoset från england kommer till sverige"! Åh nej, eller va? Har det varit regnkaos i England?

Pallar inte tänka.
Varm dusch och sen säng? 
Ja tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0