Come on Sweden, tell me!

På blogg.se's förstasida kan man se en topplista med dom 20 mest besökta bloggarna i Sverige.
Min fråga till svenska folket är som följande: vad är det ni vill?
Ska jag ta fjortiskort på mej själv med för mycket brunkräm (helst på läpparna också så att man ser ut som ett annat lik?), ha så mycket pushup att dom hamnar under hakan, blondera håret och sen skita i att färga utväxten?
Äh, jag är inte bitter.
Tycker bara att folk borde kolla sej en extra gång i spegeln innan dom går utanför dörren ibland. Tycker ni verkligen att ni är snygga?
Enligt mej är naturligt snyggast. Har tex provat både mörkt och ljust i håret, är ju mörk så jag höll mej till det.
Har aldrig smink, förutom vid sjukt speciella tillfällen. Varför liksom? Visst att man kan bättra på sin skönhet med en naturlig makeup eller lägga på en helcrazy färg på ögonlocken. Men varför ska man spackla sej så att folk inte känner igen vederbörande när sminket har försvunnit?
Tycker att man borde ha dom kläderna man vill ha, istället för att handla dom som alla andra har! Har jag sjukt fel, har jag fått minuspoäng?

Eller.
Ska jag ta upp intressantare ämnen, så att vi kan diskutera sådär vuxet? Vi kan prata både världkriser, politik, brott och förhållanden. You name it!

Eller.
Ska vi prata om musik? The voice, P3, Radio Halland, NRJ, Bandit eller P4?

Eller.
Mode! Detta heta ämne som jag egentligen inte bryr mej så mycket om. Jag tar på mej vad jag känner mej bekväm i helt enkelt. Men ni kanske har några kommentarer att fälla? Ska man ha kjolen högt upp, jeansen också? Är höga klackar inne, eller ska man helt enkelt ta på sej ett sånt där flätat band i pannan?

Eller.
Ska jag bara helt enkelt snuska till det lite och skriva enbart om sex? Göra om hela bloggen till en tantsnusk-roman?
Kom med era bästa ställningar, top-3-glidmedel, vad man gör när förhållandet börjar knaka, hur man håller sej sexig fastän man har mysbraller på sej..

Ja men kom igen Sverige, säg säg säg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heeey de e fan inge fel på band i pannan OCH snacka inte dåligt om höga klackar när du vet att jag kan läsa det!! ;)



Och det finns ett mellanting mellan foundation på läpparna och å va osminkad! Haha du satt min ömma punkt me detta inlägget du

2009-04-17 @ 22:35:20
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0