Förklaring!

Speciellt till Amanda! Jo, cellgifterna (metotrexathe) gör så att jag kan gå upp ordentligt på morgonen utan att halta. Samma sort som cancerpatienter får, men väldigt mycket mindre dos. Duktiga doktorer har kommit på att cellgifter faktiskt funkar bra mot vissa reumatiska sjukdomar, som min.
Och jag tackar dessa duktiga doktorer för att dom har uppfunnit detta, för utan medicinen hade jag sett full och handikappad ut när jag gör stan.
Tar dom 1 gång per vecka, 8 stycken små gula tabletter åt gången! Känner inte av dom alls, men dom känner av mej så att säga. Hjälper jättemycket! Mår lite illa om jag inte tar dom direkt innan jag går och lägger mej bara, men hinner man somna tillräckligt fort innan man hinner känna efter om man är illamående, så funkar det.
Ingen fara på taket alltså, där har du förklaringen och sanningen. Allt i samma mening.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha spank you. Du vet hur jag e mot mediciner osv. Cellgifter låter så jävla allvarligt. Annars tänkte jag mest att de va jäkla snygg och verklighetstrogen peruk du hittat ;)

2009-04-03 @ 22:56:44
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejje! Ja det lät lite läskigt med cellgifter, men du tappar ju inte håret av dom i alla fall =)

2009-04-04 @ 18:46:51
URL: http://thiisiisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0